poniedziałek, 16 lipca 2012

Okay, Sparky, and you know what, after we kill it, we can go to Disneyland.

Witam to znowu ja :D Jak wam się podobają ikony? Mam nadzieję że się podobają. Długo nie dodawałam nic bo jakoś tak nie miałam kiedy. Zeszło mi z robieniem tych ikon szczerze powiedziawszy. Ale dotrwałam i zrobiłam :)
Dzisiaj mam dla was Sama Winchestera, Ruby 1.0 i 2.0, Shenae Grimes i Clemence Poesy.
Do następnej notki przewidziałam Allison Argent i Scott McCall, Elena Gilbert, Rosie Huntington, Jessice i Pam z TB. Nie będę się rozpisywać tylko od razu przejdę do ikon.
BIERZESZ=PISZESZ.

Sam Winchester :





















Ruby 1.0 i 2.0 :


















Shenae Grimes :






















Clemence Poesy :





















BIERZESZ=PISZESZ
chcecie kogoś jeszcze to piszcie a w najbliższym czasie sie pojawi :)

16 komentarzy:

  1. Śliczne ikony <3 Baaardzo prosiłabym o Jo Harvelle, jeśli można :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja proszę o Jessicę Hamby

    OdpowiedzUsuń
  3. proszę o Damona Salvatore

    OdpowiedzUsuń
  4. pobieram. bardzo ładne.
    prosze o Elene Gilbert i Naomi Clark

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobieram kilka z Clemence. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę o Akashę z filmu Queen of the damned :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobieram wszystkie z Ruby i proszę o więęęcej, bo są genialne <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  8. BIORĘ, Z INNYCH NOTEK TEŻ

    OdpowiedzUsuń
  9. proszę o Daphne Groeneveld i Fridę Gustavsson.

    OdpowiedzUsuń
  10. biorę i zamawiam ashley greene.

    OdpowiedzUsuń
  11. proszę o nieznane brunetki/szatynki. ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. pobieram kilka. dobrze byloby tu zobaczyć jessicę lowndes lub gilian zinser. ;] pozdrawiam. ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. biorę Clemence :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pobrałam, śliczne.

    OdpowiedzUsuń