niedziela, 29 lipca 2012

I'm wide awake..

Witam to znowu ja a co za tym idzie nowa notka :) Bez zbędnego wstępu ;p
W tej notce mam dla was : Jo Harvelle, Ninę Dobrev, Katherine/Tatie/Charlotte Petrova, Lexi, Channing Tattum.
Jeśli chodzi o Channing'a polecam film '21 Jump Street'. Można się uśmiać ;) 

W następnej notce : Damon Salvatore, Naomi Clark, Akasha, Daphne Groeneveld, Frida Gustavsson.

BIERZESZ=PISZESZ

Jo Harvelle :
































Nina Dobrev :

 


 









 



 


 

 




 





















Katherine/Tatia/Charlotte Petrova :





















 

















































































Lexi :









































Channing Tattum :




























BIERZESZ=PISZESZ


23 komentarze:

  1. wzięłam 4 z Katherine

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosiłabym o Caroline Forbes i nieznane blondynki. ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. biorę Kath. Zamawiam Effy Stonem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę Ninę i Kath. Zamawiam Damona

    OdpowiedzUsuń
  5. wzięłam Harvelle i Dobrev <;
    Proponuję Accolę, Wilde i Jolie :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę prawie wszystkie z Lexi. Są świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawaj z Horanem. CUDOWNE!

    OdpowiedzUsuń
  8. Poproszę z Ginny Weasley : -*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka ikonek jest naprawdę znajome... na przykład te z Katherine czy z Lexi. To dziwne, że są wprost identyczne jak na memory-lane-icons

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla jasności wszystkie przerabiam sama, cóż może akurat się złożyło że wyszły mi podobnie...

      Usuń
  10. Biorę kilka z Kath

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę trochę z Katherine, i proszę o więcej. Najlepiej tych z drugie sezonu z balu maskowego. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę z Kath i tak jak poprzednicy, proszę o więcej! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. pobrałam kilka.

    OdpowiedzUsuń
  14. biorę Katherine .

    OdpowiedzUsuń
  15. pobrałam katherine,

    OdpowiedzUsuń