środa, 11 lipca 2012

Let's go to the beach, each. Let's go get away

I oto kolejna notka na nowym blogu. Dzisiaj mam dla was jedną panią Nina Dobrev/Katherine Pierce. Postanowiłam dołączyć ikony Niny ze względu na jej ostatnie sesje i wystąpienia. 

Jak na razie dodam ikonki w wymiarach 200x200 ale ze względu że na starym blogu dodawałam mniejsze (150x150) a dużo już zrobionych mam na komputerze dlatego takie też się znajdą. Nie mówię że wszystkich postaci jakie sobie zażyczycie ale kilku na pewno.

Jak na pierwszą notkę to mało komentarzy się uzbierało... szkoda :( 
Mam nadzieję że przy tej będzie więcej chętnych na ikonki i więcej osób zostawi po sobie ślad nie tylko związany z odwiedzinami.

Chyba tyle chciałam tu napisać...
A no oczywiście zasada BIERZESZ=PISZESZ obowiązuję. 
Piszcie kogo chcecie w następnej notce ;)

Nina Dobrev :











































Katherine Pierce :







































No to wyszedł taki długi sznurek ikon ;) BIERZESZ=PISZESZ

19 komentarzy:

  1. Biorę dużo ikonek ^^ Cą cudne ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. pobieram z Kath. zarąbiste. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobieram z Katherine, są niesamowite! :> Proszę o więcej. Głównie korzystam tylko z tej grupy, dlatego będę wdzięczna jak będziesz blog reklamować tam http://nk.pl/#grupy/209748 . Mam nadzieję, że administracja nie będzie zła. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. biore z dobrev, więcej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzięłam ;) ładne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pobieram Ninę & Katherine - więcej Katherine .

    OdpowiedzUsuń
  7. B. fajne grafiki.. Castiel jest taki śliczny........ < 3

    DARMOWE KOSMETYKI DLA MĘŻCZYZN ORAZ KOBIET!
    http://shinybox.pl/?ref=fe6d418
    ShinyBox to pięknie zapakowane pudełko z pięcioma mini produktami kosmetycznymi, dostarczone do Twoich drzwi każdego miesiąca. To sposób na poznanie najnowszych trendów w kosmetyce, odkrycie luksusowych produktów oraz wypróbowanie ich przed zakupem. Wejdź w link aby dowiedzieć się więcej i odebrać swoje shinybox! Oferta nie jest jedynie dla kobiet; dostępne również dla mężczyzn. Oczywiście wszystko za darmo. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę Katherine : *

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzięłam jedną z Katherine

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzięłam Katherine.

    OdpowiedzUsuń