wtorek, 16 października 2012

I'm a vampire. Now I'm a Moon of your life.

Witam ponownie po długiej przerwie :) Sądziłam że nie będę miała możliwości dodawania ikon ale zostałam pozytywnie zaskoczona :) Dodałabym wcześniej ale nie bardzo miałam czas a no i najważniejsze nie mogłam się zabrać za przerabianie bo jednak jest z tym troche roboty ;p 
Dzisiaj mam dla was : Daenerys Targaryen, Katherine Pierce z odc. Masquerade, Elenę Gilbert z nowego odc, Stefana i Elenę oraz Damona i Elenę...
To będzie na tyle bo na więcej już nie dałam rady się zmotywować. Jakieś specjalne życzenia co do następnej notki ? Piszcie... nie pamiętam kogo ostatnio chcieliście ale to na pewno wkrótce i te postacie się pojawią. 
A teraz co sądzicie o pierwszym odcinki nowego sezonu TVD ? A może ktoś by się chciał podzielić wrażeniami po obejrzeniu już dwóch odcinków z nowego sezonu SPN ? Ja jestem zachwycona oboma serialami i czekam z niecierpliwością na kolejne odcinki :} 
W NOTCE PONAD 400 IKON !!! POBIERAJCIE I PISZCIE CZY SIĘ PODOBAJĄ ;) ikonki wyłącznie mojego autorstwa, każdą przerabiałam z osobna...piszę żeby nie było nieporozumień.

BIERZESZ = PISZESZ

Daenerys Targaryen :

























Katherine Pierce :


































































































Elena Gilbert :

















































































































Stefan & Elena :



































































































Damon & Elena :


















































































I jak się podobają? Trochę zaszalałam z Eleną ;p Ale to wszystko dla was kochani :*
Mam nadzieję że moja praca się opłaciła i uzyskam wiele wypowiedzi od was ;)
Następna notka przewidziana wtedy gdy pojawią się u mnie chęci do robienia ikon ;p
Myślę że warto czekać bo być może znów obsypię was mnóstwem ikonek ;p
tak czy inaczej 
BIERZESZ = PISZESZ

bajo :* 

28 komentarzy:

  1. Hej. Widzę że lubisz SPN.
    Zapraszam
    http://tomorrowwillbedark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę prawie wszystkie z Eleną i Katherine. Są booooskie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę trochę Kath, Eleny , Steleny i Deleny.

    OdpowiedzUsuń
  4. biorę Elenę, Stelenę i Delenę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałbym zamówić Damona z najnowszego odcinka Pamiętników :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę duuużo z Katherine i Eleną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym prosić o jakiś goauldów z Stargate np. Ba'al czy Nirriti

    OdpowiedzUsuń
  8. Pobieram. Bardzo ładne, proszę o Hanne Marin i Caroline Forbes z góry dziękuję. ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetne ikonki , widać , że bardzo się starałaś :) Zamawiam z Rebeką i April Young :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Pobrałam kilka z Eleną i Kat ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie ikonki. Biorę Elenę <3
    Poproszę Caroline ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poproszę ikonki z Eowyn, Faramirem, Galadrielą, Aragornem, Legolasem i Arweną z "Lord Of The Rings"

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę trochę Damona z Elena i Katherine, Elenę i Stefana z Eleną. Prosiła bym o Blair Waldorf :)

    OdpowiedzUsuń
  14. proszę dodaj z Blair Woldorf z tych nowszych odcinków, i Taylor Momsen z Pretty Reckless

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę o Erica Northmana z serialu True Blood. Z góry dziękuję. ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Poproszę Alex Udinov z serialu Nikita ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć, mogłabym poprosić o icony Eleny i Matta? :)
    i trochę Annabell z 3 sezonu ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne, fajne ikonki :) pobieram kilkanaście ;> Hm, no i prosiłabym o Rebekha Mikaelson :D

    OdpowiedzUsuń
  19. są świetne. biorę z Eleną. :D
    i poprosiłabym o Bellę z Breaking Down Part 2. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. mogłabyś może dodać iconki z Caroline i Klausem, lub samą Caroline?

    OdpowiedzUsuń
  21. pobrałam katherine

    OdpowiedzUsuń